czwartek, 3 maja 2012

Amazing shopping

Pogoda jest cudowna, słoneczko świeci, jest ciepło po prostu przecudownie ! W końcu świat zmienił się z szarych barw na piękne zielenie i inne mające w sobie życie kolory.
Wczorajszy dzień zapisałam do mojej historii, ponieważ pierwszy raz kupiłam sobie rzeczy w lumpeksie. :)
Kupiłam sobie ogrodniczki z długimi nogawkami, które mam zamiar obciąć i przerobić, bluzkę w kolorowe paski coś w stylu boho potnę ją i przyszyje materiał na szorty, jeansową bluzkę do której doszyje koronkę na barkach, i białą zwykłą bluzkę na krótki rękaw z kołnierzykiem, obetnę w niej rękawy, a do kołnierza przyczepie ćwieki. Oprócz tego zaopatrzyłam się w pomadkę, bluzkę w kolorze ecru z falbaną na ramionach i buty z H&M, cudowne kapcie z różową kokardką (baleriny), bransoletkę  z Croppa i czarny lakier. Zakupy wraz z I. przewidziałyśmy na cały dzień wyjeżdżając z naszego miasta do większego, jednak po 8 godzinach łażenia po galerii i podwójnej wizycie w McDonald's zwątpiłyśmy w nasze siły i wróciliśmy 2 godziny wcześniej niż przewidywałyśmy. Mimo zmęczenia jestem mega zadowolona z zakupów. Nie mogę się doczekać kiedy zacznę przerabiać moje zdobycze. 




















1 komentarz: