środa, 16 maja 2012

Szortomania

Największy trend tego lata? Szorty z wysokim stanem!! W Stanach i w innych krajach trend ten znany jest od kilku sezonów, tylko w Polsce dopiero wchodzi na salony. Jest wiele wersji szortów, krótkie, dłuższe, mocno wycięte, obcisłe, luźne. Krótkie i obcisłe szorty podkreślają jeden z atutów kobiecych nadając im seksownego, a zarazem młodzieżowego wyglądu. Największym atutem jest to, że można je nosić niemal ze wszystkim od botków do wysokich szpil, dobrze prezentują się z luźnymi bluzkami, a także z gorsetami do pasa.

Po co wydawać kasę na szorty, które osiągają cenę od ok. 70 zł, skoro można swoje stare jeansy obciąć po skosie i przerobić z własnym upodobaniem. Można zamoczyć w wybielaczu i nadać efekt Ombrie, można przyszyć koronkę na kieszenie, zastosować jeden z trendów i przyszyć flagę ameryki czy poprzyczepiać ćwieki.. Jest naprawdę wiele opcji żeby samemu stworzyć oryginalne i niepowtarzalne szorty. Ja sobie kupiłam spodnie w lumpeksie, obcięłam ( trochę za mocno, ale da się żyć), muszę je podłożyć i włożyć do wybielacza. Jak skończę je przerabiać to wrzucę foty.

Kilka pomysłów step by step i inspiracje.
























12 komentarzy:

  1. I love all these shorts!:) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetne te szorciska
    moja dupencja ostatnio tak urosła w siłę, że ja już teraz tylko weekendowo, działkowo i wycieczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesting and so stylish shorts!

    http://my-vegan-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. :) Mnie się też bardzo podobają, tylko jakoś nie przekonuje mnie moja figura do noszenia takich szortów. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, chcę wszystkie! :O ♥
    super blog zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super szortowe inspiracje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega szortomania!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam za wielkie nogi na szorty XDD Ale inspiracje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! ♥ uwielbiam szorty! i latem i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masa super pomysłów :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    zapraszam na mój :
    www.kolonijnewspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! ;)
    Ja zrobiłam też jedne fajne, niebawem na moim blogu. Zachęcam do obserwowania ;)
    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń