środa, 9 maja 2012

American dream

Od dłuższego czasu na ulicy jak i w internecie można zauważyć pełno ubrań z motywem flagi USA. Opanowała ona szorty, buty, bluzki, kurtki, sukienki, biżuterię, paznokcie i wiele wiele innych rzeczy. Ja osobiście look z szortami z flagą uważam za oklepany. Najrzadszą rzeczą jaką spotykam do buty, jeszcze na żywo nie widziałam żeby ktoś je posiadał. Ja skorzystam z tego trendu, zakupie sobie flagę  przyszyję na barki do jeansowej koszuli zakupionej w lumpeksie.



10 komentarzy:

  1. Zgadzam się , motyw flagi jest fajny lecz nie na wszystkim dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam motyw flagi amerykańskiej ale czuję już lekki jego przesyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. W szczególności najcześciej powtarzającą się rzeczą są szorty.

      Usuń
  3. No cóż, jeśli chodzi o skórki, to ja nie używam raczej lakieru do odsuwania, ale wiem, ze takowe są ;) Za to uwielbiam żel do skórek z Avonu, serdecznie polecam, bo na prawdę działa. Nawilża i w krótkim czasie pomaga nam pozbyć się przeszkadzających zadziorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziękuję :) lubię ten motyw :))

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę , że bucik Sheinside w rozmiarze 40/41 będą idealne na twoją stópkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne inspiracje z motywem flagi! Świetne te rzeczy ;) Kurde chcę wszystko,świetny jest ten trend ;) Bardzo fajny blog.Obserwujemy?;);*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje.Ekstra bluza.

    OdpowiedzUsuń