wtorek, 22 stycznia 2013

Mix My Photo


Zapraszam do polubienia MyFashionMyWorld

W końcu mam ferie! ♥ Dwa tygodnie wolnego! Czyż nie brzmi to pięknie?!
Pierwszy tydzień spędzę w domku, siedząc do 4 nad ranem i oglądając mój najukochańszy serial "Gossip girl", a potem śpiąc do 13. Natomiast w drugim jadę do rodziny. Plany były inne, wraz z rodzicami mieliśmy je spędzić za granicą, ale wyjazd został odwołany. W sumie to cieszę się z tego bo panicznie boję się samolotów, więc jest i dobra tego strona. 
Dziś notka z mixem moich zdjęć, raczej w większości jedzenia haha :D. Uwielbiam gotować, a w szczególności piec ♥. Poza modą moim drugim hobby jest pieczenie przeróżnych słodkości ♥  
PS. Zdjęcia są bardzo słabo jakościowo i mają zerową ostrość, robione były z telefonu, ponieważ mój aparat stroi ciągłe fochy i się cały czas psuje... niestety chyba będę musiała zainwestować w nowy :(










Moja malutka pchełka ♥♥ 










I na koniec moje dwie bransoletki, które sama zrobiłam :)





7 komentarzy:

  1. Wiem, że zaglądałaś na mojego bloga, bo zostawiłas po sobie ślad w postaci komentarza.
    Jeśli podoba Ci się mój blog i lubisz go czytać, to możesz zagłosować na mnie w konkursie na bloga roku 2012 w kategori LIFESTYLE.
    Wystarczy wysłac smsa o treści c00343 na numer 7122. Koszt smsa to 1,23.
    Z góry bardzo dziękuję ;)) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne bransoletki, strasznie mi się podobają :D No i masz świetnego kota :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia! Jaki fajny kotek :D


    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kot, nie lubię kotów :(
    świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajnego bloga i miło się go czyta.
    Jak masz ochotę to wpadnij : www.stylowa-sophy.blogspot.com
    Zaobserwujesz mnie ? Robię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia! :)
    misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń