wtorek, 10 kwietnia 2012

We love shoes















9 komentarzy:

  1. Jejuuuu chyba każda z nas kocha buty-wysokie, niskie, szpilki trampki ahh chciałybyśmy mieć je wszystkie:) Zapraszamy do nas na małą dawkę inspiracji;) Pozdrawiamy FashionGames

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, dla kobiety butów niegdy nie jest za dużo.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Są boskie;D
    zapraszam do mnie;D
    http://justynapytlik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam buty <3

    +dodaje sie do obserwatorów ;)


    zapraszam do mnie

    http://pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się, coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne butki :D
    Dzięki za komentarz ;*
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet mnie nie denerwuj, wpadnę w kompleksy albo w czarną dziurę smutków ( ha,ha, to się nazywa garderoba ) :)
    a u mnie ani takiej garderoby ani takiej ilości butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka garderoba to marzenie każdej kobiety. Ale do tego trzeba mieć dużo miejsca i gruby portfel. :)
      Mam nadzieję, że kiedyś będę miała taką samą jak na zdjęciach.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  7. Hi lovely, I love shoes too!!
    Thank you so much for your comment!!
    Maybe we can follow each other?
    Let me know would love to follow you back
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń