poniedziałek, 10 grudnia 2012

ROZDANIE!!


ROZDANIE
Postanowiłam, że w związku ze zbliżającymi się Świętami zrobię na blogu pierwszy konkurs.

PRZEDŁUŻAM DO 15 GRUDNIA :)

DO WYGRANIA

*Czarna broszka z materiału w kształcie kwiatka
*Czarna kredka do oka + brązowy cień do powiek 
* Błyszczyk XXXL shine lipgloss nudes
* Złoty lakier do paznokci H&M







ZASADY 
 1. Polub  KLIK
 2. Obserwuj mojego bloga
 3. W komentarzu podaj swój email i nazwę konta z którego obserwujesz i z którego
     "lajknęłaś" FanPage (imię i pierwsza litera nazwiska)    :)

KONKURS TRWA DO 15 GRUDNIA DO GODZINY 23:59.
Zwycięzca będzie wylosowany. Ogłoszenie wyniku 16 grudnia.

NIE WYSYŁAM PACZEK ZA GRANICĘ !!

POWODZENIA !! :)

nagrody są nowe, nie używane

8 komentarzy:

  1. ness.vanessapieretti@onet.pl
    Nazwa konta-NESS/Vanessa Pieretti
    Vanessa P

    OdpowiedzUsuń
  2. ashleemarsblog@wp.pl
    AshleeMars
    Małgosia B. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest na receptę , kosztuje na stronach internetowych niby ok 30 zł ale ja jakoś więcej zapłaciłam , nie pamiętam dokładnie ale ponad 40 zł .

    OdpowiedzUsuń
  4. Email - ewa_sn@o2.pl
    Bloga obserwuję jako - Ewa Ewa
    Na FB polubiłam jako - Ewa Ś.

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia dla biorących udział :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze nie moge brac udzialu :-(

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. aga.g.warcaba@gmail.com
    Agnieszka W.
    Misguided :)

    OdpowiedzUsuń