niedziela, 9 grudnia 2012

Christmas Card

Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc czas wysyłać kartki świąteczne. W dzisiejszych czasach, wiele ludzi nie przemęczając się wysyła tzw. e-kartki lub zwykłego emaila czy pozdrowienia na facebooku lub nk zazwyczaj o treści "Wesołych Świąt". Tradycja wysyłania kartek przez pocztę zanika. Moja rodzina nie wyręcza się drogą elektroniczną, nie ulega modzie i zawsze wysyłamy sobie nawzajem tradycyjne kartki. W tym roku postanowiłam, że zrobię je własnoręcznie, bo jak wiadomo własna praca jest bardziej doceniona i niepowtarzalna.

UWAGA !!. W PONIEDZIAŁEK NOTKA Z KONKURSEM!! 












7 komentarzy:

  1. śliczne kartki :)
    dziękuje za miły komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki są ciekawe, fajnie jest zachowywać tradycje, szczególnie jak można odkryć swoje talenty :) widzę już wczuwasz się w świąteczny klimat, ja sama już lampki powiesiłam i czuję się z tym lepiej jakos :))

    OdpowiedzUsuń
  3. i bardzo sie ci to chwali a jak jeszcze ręcznie robione jest mega :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te kardki. Podoba mi się Wasza tradycja rodzinna :)

    OdpowiedzUsuń