niedziela, 12 lutego 2012

Death






Zapewne już słyszeliście, że legendarna gwiazda Whitney Houston zmarła. Jak dla mnie był to cios poniżej pasa. Ostatnio zrobiło się wokół niej dość gorąco. Kokaina i alkohol zrobiły swoje. Co się dzieje z tymi sławami? Dlaczego tak łatwo popadają w różne uzależnienia? Zdaje się, że to sprawa show-biznesu.

Uwielbiałam jej utwory i z nadzieją czekałam na następne. Niestety się zawiodłam...

Taki głos był niepowtarzalny.



A tu moje ulubione kawałki.

Utwór, który mało kto potrafi zaśpiewać. Mimo, że to piosenka o miłości to jakoś niezwykle mnie motywuje, jest dla mnie inspiracją. Za każdym razem gdy jej słucham przechodzą mnie ciarki.












1 komentarz:

  1. Hmm...Właśnie dlaczego większośc gwiazd popada w te nałogi? Może są nie szczęśliwi kiedyś napotkałam się z taki zdaniem "życie ludzkie nie mam sensu bez Boga " Może dla tego ????

    OdpowiedzUsuń