sobota, 4 lutego 2012

Ankieta

Jak widzicie, po prawej stronie na blogu zamieściłam ankietę. Dotyczy ona następnego posta, o którym sami zdecydujecie, co chcecie w nim przeczytać. Daję wam wolną rękę.  Myślę, że to was zainteresuje :)
Moje ferie dobiegają końca. Wrrrrr... Dlaczego czas tak szybko leci?! Eeeh. Niestety nigdzie nie wyjechałam. Całe 2 tygodnie siedziałam w domu, przed laptopem. Lenistwo to moje hobby. Kocham cały dzień leżeć w łóżku, ubrana w piżamę i oglądać TV lub lepiej, robić coś na laptopie. Właśnie teraz to czynię.
Od paru dni non-stop słucham piosenki Jessie J - "Domino". Zakochałam się w niej! Wgl. Jessie ma świetne piosenki. Najbardziej lubię - "Domino", "Who you are" , " Do it like a dude". 
U mnie to z piosenkami bywa tak: Znajdę jakąś, spodoba mi się, będę słuchała jej dniami i nocami, po czym znudzi mi się i zapomnę o niej. Przeważnie właśnie tak bywa.


A jakie są wasze ulubione piosenki?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz