poniedziałek, 13 lutego 2012

New version


New blog!

Hej wszystkim. Dziś po wielu godzinach pracy nad nową grafiką z przyjemnością prezentuję wam nowy odmieniony blog!.
Jak widzicie żałobną czerń zmieniłam w czystą biel. Ma to pewien związek z moim nastrojem. Jakoś w ostatnim czasie zaczęłam się częściej uśmiechać ( i tak to robiłam często, prawie ciągle, ale teraz to non-stop!). Może jest to sprawa poprawienia relacji z rodzicami? Zaczęłam ich lepiej rozumieć. To jest naprawdę duży postęp. Zawsze się z nimi kłóciłam ( nadal to robię, ale rzadziej), chciałam nad nimi dominować. To wyglądało dość zabawnie. Rozkazywałam mamie, krzyczałam na nią, a co gorsza przekonywałam (krzykiem!) do mojego zdania.

A jutro pod wieczór zapraszam was na długo zapowiadaną notkę o moich kosmetykach.



Ps. Po prawej stronie jest kolejna ankieta gdzie możecie ocenić mój nowo odmieniony blog.


A teraz zmykam zrobić kolacje. :)

Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz