czwartek, 12 lipca 2012

Collars, czyli coś co uwielbiam





Dziś notka o kołnierzykach, doczepianych i tych przyszytych do koszul czy sukienek. Ten trend znany jest już od ponad roku i jest popularny do dziś. Zauważymy je u blogerek, na wybiegach, u sław czy na ulicy. 
Jako dziecko byłam wrogiem nr 1 jakichkolwiek koszuli z kołnierzem. Niestety, moja babcia była zwolenniczką dziewczęcych kołnierzyków, w szczególności przyszytych do sukienek, a ja jestem jej jedyną wnuczką i jak to wiadomo babcie uwielbiają stroić swoje pociechy. :) Gdy była jakaś uroczystość buntowałam się, robiłam wszystko aby uniknąć założenia czegokolwiek z kołnierzem, groziłam nawet ucieczką z domu. haha :D
Teraz jestem w nich zauroczona. W szczególności w tych z ćwiekami. Obecnie jestem w trakcie robienia jednego, do którego przyczepie właśnie ćwieki. 



Jest on idealnym dodatkiem do bluzek jak i sukienek. Na bal gimnazjalny, który miałam w czerwcu, wybrałam sukienkę Dorothy Perkins właśnie z okrągłym kołnierzykiem z koronki, który był doszyty. 



Zauważyłam w ASOS kołnierzyki, które są dosyć drogie.Ale po co wydawać pieniądze, skoro można zrobić go samemu?
ASOS- 20,36 €

ASOS- 20,36 €

ASOS- 27,15 €
ASOS- 20,36 €
ASOS- 27,15 €





Kołnierzyk jest bardzo łatwy do zrobienia. Ja robię najłatwiejszą wersję, czyli obcinam kołnierz od jakiejś niepotrzebnej koszuli i go ozdabiam według własnego upodobania. Jest też trudniejsza wersja, czyli wycinanie z materiału i szycie samemu. Ja jednak wolę tą pierwszą :)
O to filmiki, które mnie zainspirowały i dały wiele wskazówek :)

1. Prosty sposób, na odświeżenie bluzki.


2. Sposób o którym wspomniałam wcześniej, czyli szycie kołnierza od podstaw.


3. Kilka sposobów na ozdobienie kołnierzyków.


Miłego oglądania :)



Inspiracje:












22 komentarze:

  1. prześliczne sa te kołnierzyki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kołnierzyki świetne, sama myślałam własnie sobie jakiś wykonać, ale te są obłędne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi kołnierzyk z inspiracji!<3 cudowny:)
    muszę się w jakiś zaopatrzyć:)

    obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kolnierzyki niezbyt przypadły do gustu, jeszcze do nich nie "dorosłam" ;)

      Usuń
  4. moim zdaniem stanowią one świetny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te kołnierzyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kołnierzyki, ale, gdy byłam mała za nimi nie przepadałam ;D ostatnio kupiłam sobie białą bluzkę z kołnierzykiem i jestem z niej bardzo zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się kołnierzyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. gdy byłam młodsza również nie lubiłam kołnierzyków,
    a teraz mi się odmieniło i mi się spodobały.
    Nie wiem komu lub czemu to zawdzięczam.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy ma do tego dryg:) trzeba tylko dużo ćwiczyć :) I mieć dobry eyeliner, ja nie polecam swojego jest okropny !!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba sobie taki zrobie hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the collars, they're very cool & chic! now following, hope you follow back..

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołnierzyki <3 Są przepiękne. Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  13. jejkuuu kołnierzyki są takie wspaniałe <3 zakochalam sie w twoim blogu <3 chcialabys followac sie nawzajem?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sweetie, dodalam cie jeszcze na twitterze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też niesamowicie uwielbiam kołnierzyki, było o tym mnóstwo u mnie na blogu, teraz już mi się trochę przejadły, ale w swojej szafie mam ich mnóstwo!
    zapraszam do obserwowania ;)
    http://karolina-tworkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ohhhh the post is amazing!! love the inspirations ... already pinned them ;D and the turorials are cool ... thank you for the post.. and maybe there will be a collar DIY on my blog, too :)
    your new follower Jessi

    OdpowiedzUsuń
  17. To teraz babcia musi się cieszyć jak widzi Cię z kołnierzykiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo super! ;)
    inspirujące!
    Zapraszam również do mnie http://klaudia-niedzial.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń