sobota, 14 stycznia 2012

Let It Snow


Taaaak. Śnieg! W końcu!
Boże, jak się ciesze, że w końcu biało się zrobiło za oknem. Normalnie mam ochotę zrobić bałwana. Jest tylko jeden problem, nie mam go z kim zrobić. Samemu, to żadnej frajdy w tym nie ma. :(  Jestem ciekawa ile ten śnieg będzie gościł u mnie w mieście... Coś czuje, że niedługo piękny, biały puch zamieni się w wielką, brudną chlapę. Obym się myliła. :D
Mam do was pytanie.
A więc przejdę do konkretów. Mam ogromy problem z paznokciami (u rąk), cholernie mi się rozdwajają. Od dawna je zapuszczam, bo uwielbiam długie paznokcie. No, ale za każdym razem, gdy mi urosną, zaczynają się rozdwajać i muszę je spiłować.Taki problem mam od wakacji. Kupiłam sobie odżywkę do paznokci z Eveline "Sos dla kruchych i łamliwych paznokci"(zdj. pod tekstem) Jak je pomalowałam tym lakierem zrobiły mi się twarde i przybrały ładnego połysku, ale nadal mi się rozdwajają. Więc moje pytanie brzmi " Jakie preparaty używać, żeby pozbyć się mojego problemu? A może są jakieś domowe sposoby na to?
Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuję. :D

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, ale dużo o nim słyszałam. Być może wypróbuję. :)

      Usuń
  2. Spróbuj tego olejku ..I śnieg <3 ;D

    ZAPRASZAM NA BLOG CHLOPAKA PROWADZĄCEGO BLOG O MODZIE ! :)

    WWW.BOYFASHIONXOXO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest śnieg i też się cieszę ;) A co do paznokci, to ja chyba niestety Ci nie pomogę...jedyne co mogę powiedzieć, to że ja użyłam odżywek z joko i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń